Home... Bank Sms Opinie 1000 zł Warszawa

– Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i ograniczonego zaufania do e-maili oraz SMS, w których znajduje się prośba o skorzystanie z umieszczonego w nich linku. Mogą to być fałszywe wiadomości, mające na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy poufnych danych, ale także zainstalowanie na jego komputerze lub telefonie potencjalnie szkodliwych programów śledzących jego działania – wyjaśnia Michał Tkaczuk.

Bank Sms Opinie

Ile Kosztuje Przerejestrowanie Auta 2015 1500 zł on this page. Oct 21, 2017 - 12:00 (178 opinii) autor: Arnold Szymczewski. Zgłoś do moderacji opinię 13482939. Żaden bank nie wysyła sms-ów z polskimi znakami.

Nie należy odpowiadać na takie wiadomości (e-mail, SMS) i korzystać z podanego linku. Bgż Optima Lokata dla bezrobotnych. Nie wolno udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych, numeru telefonu komórkowego, danych dotyczących karty płatniczej, itp. Gdy klient odbierze podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku lub w razie jakichkolwiek wątpliwości najlepiej skontaktować się z bankową infolinią.

W czasie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez pracownika banku klient nigdy nie zostanie poproszony o podanie haseł dostępu (np. Do serwisu internetowego i mobilnego) czy kodu jednorazowego (autoryzacyjnego). Oczywiście banki wysyłają klientom SMS, ale nie z linkami, prośbami o udostępnienie danych czy o wpłatę pieniędzy. Z banku może pochodzić SMS autoryzacyjny – z kodami do autoryzowania dyspozycji zlecanych w serwisie internetowym czy aplikacji mobilnej. W SMS może też znajdować się pierwsze hasło do zalogowania. Credit Agricole przy pomocy wiadomości SMS informuje o operacjach na koncie i wysyła powiadomienia podczas transakcji przekraczających 10 tys.

– Ma to na celu poinformowanie klienta o większym wypływie środków z rachunku, aby umożliwić ewentualną reakcję, gdyby przelew nie był zlecany przez właściciela rachunku – mówi Agnieszka Gorzkowicz z Credit Agricole. Bank wysyła też np. SMS marketingowe z ofertą banku czy promocjami, potwierdzenia umówionej wizyty w placówce, informacje o planowanej niedostępności systemów transakcyjnych. Niekiedy pracownicy banku dzwonią do klienta np. Po to, aby zaproponować nowe usługi czy przedstawić promocyjne oferty, ale też zapytać o ocenę jakości usług. Zdarzają się również kontakty informujące klienta o zastrzeżeniu jego karty z uwagi na podejrzenie przechwycenia danych z karty (skimming) lub hasła do logowania w bankowości elektronicznej (phishing). Bank nie wysyła do klientów SMS wymagających odpowiedzi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
© 2018 - home-u.pl